
Η Volton ξεχώρισε στα UX | CX Awards 2025, που διοργάνωσε η Boussias Communications, κερδίζοντας το Gold βραβείο στην κατηγορία “Best CX in Omnichannel”. Η υποψηφιότητα της εταιρείας, με τίτλο «Προτεραιότητα στη δημιουργία μιας Omnichannel εμπειρίας εξυπηρέτησης με επίκεντρο τον πελάτη», αναγνωρίστηκε για την καινοτομία και την αδιάλειπτη εφαρμογή μιας ανθρωποκεντρικής στρατηγικής. Η διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Volton να παρέχει αξιόπιστες λύσεις και ουσιαστική υποστήριξη στους καταναλωτές.
Σύγχρονο Omnichannel μοντέλο εξυπηρέτησης
Η Volton εφαρμόζει ένα εξελιγμένο, omnichannel μοντέλο, αξιοποιώντας τεχνολογίες Cloud και Artificial Intelligence για γρήγορη, αυτοματοποιημένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Συνδυάζοντας παραδοσιακά και ψηφιακά κανάλια, επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με την εταιρεία από όποιο κανάλι επιθυμούν και στον χρόνο που τους βολεύει.

Δείτε επίσης: Βρετανική στήριξη 1,5 δισ. λιρών στη Jaguar Land Rover μετά από κυβερνοεπίθεση
Η πλατφόρμα myON, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Orizon, επιτρέπει την εύκολη διαχείριση υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας, φυσικού αερίου και κινητής τηλεφωνίας σε ένα ενιαίο, φιλικό περιβάλλον. Η δυνατότητα πολλαπλών self-services συμβάλλει στην ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών.
Δηλώσεις διοίκησης
Ο Customer Experience Director, Γιώργος Καλογρίδης, δήλωσε:
«Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει ότι η στρατηγική μας με επίκεντρο τον πελάτη λειτουργεί σωστά. Η ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση, η δέσμευση στην ποιότητα και η συνεχής προσπάθεια να προσφέρουμε ασφάλεια και αξία στους καταναλωτές παραμένουν η πυξίδα μας για το μέλλον».
Η Volton συνεχίζει δυναμικά, στοχεύοντας στη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της και στην εδραίωση μιας νέας εποχής εξυπηρέτησης, με καινοτομία και αξιοπιστία στο επίκεντρο.
Volton: Καινοτομία στην εμπειρία πελάτη μέσω omnichannel υπηρεσιών
Η Volton ενισχύει την εμπειρία των πελατών της με την υιοθέτηση ενός προηγμένου, omnichannel μοντέλου εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας τεχνολογίες Cloud και Artificial Intelligence. Ο συνδυασμός παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών επιτρέπει ταχύτητα, αυτοματοποίηση και εξατομίκευση στις υπηρεσίες, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν εύκολα από το κανάλι και στον χρόνο που επιθυμούν.
Η ψηφιακή πλατφόρμα myON, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Orizon, προσφέρει ενιαίο και φιλικό περιβάλλον για τη διαχείριση υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας, φυσικού αερίου και κινητής τηλεφωνίας. Μέσω πληθώρας self-services, οι πελάτες αποκτούν άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η ικανοποίηση και η εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.
Ο Customer Experience Director της Volton, Γιώργος Καλογρίδης, δήλωσε: «Η διάκριση με το Gold βραβείο στα UX | CX Awards 2025 επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας και την ανθρωποκεντρική προσέγγισή μας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ασφάλεια, αξιοπιστία και προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας. Η βράβευση αυτή αποτελεί οδηγό για την επόμενη φάση ανάπτυξης της Volton και της εμπειρίας του καταναλωτή».