financetrends.gr

Η Toyota προωθεί την ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλάζοντας τα δεδομένα στον τομέα. Οι μηχανικοί της Toyota, με βάση την εμπειρία από το υδρογονοκίνητο Mirai, επιδιώκοντας την αύξηση της θερμικής απόδοσης θα παρουσιάσουν τους νέους κινητήρες των 1.5 και 2.0 λίτρων, με μικρότερο μήκος διαδρομής πιστονιού, επιτρέποντας πιο χαμηλό καπό και καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, όπως αναφέρει ο Hiroki Nakajima, Διευθυντής Τεχνολογίας της εταιρείας, εντελώς διαφορετικούς από τους σημερινούς.

Θα μπορούν να λειτουργούν όχι μόνο με ορυκτά καύσιμα, αλλά και με βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα, προσφέροντας ευελιξία στη χρήση, ενώ η απώλεια ροπής θα αντισταθμίζεται από την άμεση απόκριση ενός ηλεκτροκινητήρα, καθιστώντας τους κινητήρες ιδανικούς για υβριδικά οχήματα. Οι νέοι κινητήρες της Toyota, η οποία ακολουθεί μια στρατηγική αντίθετη από την προσέγγιση της Nissan που έχει σταματήσει την ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, εστιάζοντας αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα, υπόσχονται σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και τη λειτουργικότητα, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία καυσίμων, προετοιμάζοντας το έδαφος για μια νέα εποχή υβριδικών οχημάτων.

Η παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων με τους νέους κινητήρες αναμένεται το 2027.