
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Nikkei, η κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιαπωνία ξεκινώντας σύντομα την πρόσληψη πωλητών για το TikTok Shop στην Ιαπωνία.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα TikTok Shop, όπου οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν ζωντανές πωλήσεις προϊόντων – από αθλητικά παπούτσια μέχρι καλλυντικά – κερδίζοντας προμήθεια από κάθε πώληση, παρουσιάζει ιδιαίτερα ανταγωνιστικές του τιμές.
Αναζητά νέες προοπτικές ανάπτυξης επιδιώκει να παραμείνει στην αμερικανική αγορά, ενώ έχει ήδη διευρύνει τις δραστηριότητες του στην Ευρώπη, κάνοντας διαθέσιμη την υπηρεσία σε χρήστες στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία.
Δείτε επίσης: Meta: Πειράματα και δεδομένα που «εκτόξευσαν» το Llama
Το μέλλον του TikTok στις ΗΠΑ, όπου χρησιμοποιείται από σχεδόν τους μισούς Αμερικανούς πολίτες, παραμένει αβέβαιο από το 2024, όταν ψηφίστηκε με ευρεία διακομματική υποστήριξη νόμος που απαιτεί από την κινεζική μητρική εταιρεία ByteDance να απομακρυνθεί από την εφαρμογή μέχρι τις 19 Ιανουαρίου.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, άφησε το ενδεχόμενο λήξης της εμπορικής αντιπαράθεσης ανάμεσα σε ΗΠΑ και Κίνα, δηλώνοντας ότι η απόφαση για το μέλλον της TikTok ενδεχομένως να καθυστερήσει. Μέσα στον Απρίλιο, είχε παρατείνει για δεύτερη φορά την προθεσμία για την αποεπένδυση των αμερικανικών δραστηριοτήτων του TikTok, διαβεβαιώνοντας ότι μια επικείμενη συμφωνία εξακολουθεί να είναι υπό διαπραγμάτευση.