financetrends.gr

Με γνώμονα την ενεργειακή μετάβαση, η CPLP προχωρά σε ναυπήγηση δέκα υπερσύγχρονων σκαφών LNG με πρωτοποριακή δυνατότητα μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα LCO2 και αμμωνίας. Η στρατηγική αυτή επέκταση καίριας σημασίας, θα χρηματοδοτηθεί με μετρητά κυρίως από πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και με χρηματοδότηση χρέους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τζέρυ Καλογηράτος, δηλώνει: «Πρόκειται για σημαντικό βήμα προς τη διαφοροποίηση της εταιρείας μας για τη μεταφορά φυσικού αερίου με επίκεντρο την ενεργειακή μετάβαση. Η προσθήκη 10 πλοίων τελευταίας τεχνολογίας θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στους πελάτες μας, όπως επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, εταιρείες ενέργειας και εμπόρους, μια πλήρη γκάμα πλοίων για όλες τις ανάγκες μεταφοράς αερίου, αυξάνοντας το αποτύπωμά μας και την εμβέλειά μας στην αγορά. Ενώ το LNG θα παραμείνει η βασική μας αρμοδιότητα, με αναμενόμενο παραδοτέο στόλο 18 πλοίων μεταφοράς LNG τελευταίας γενιάς έως το 2027, η εν λόγω συναλλαγή δίνει μεγάλη έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς ενισχύεται η δυνατότητά μας να μεταφέρουμε Υγροποιημένο Αέριο Πετρελαίου (LPG), αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρό CO2».

Η εταιρεία στις 31 Μαΐου 2024, παρέλαβε ήδη, στο πλαίσιο της Συμφωνίας Umbrella για την απόκτηση 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG/C), το νεότευκτο πλοίο τελευταίας τεχνολογίας Assos (174.000 cbm), που ναυπηγήθηκε από την Hyundai Heavy Industries και ξεκίνησε δεκαετή ναύλωση στην Tokyo Gas.

Η Capital Product Partners, εταιρεία Νήσων Μάρσαλ, αυτή τη στιγμή ελέγχει συνολικά 36 ποντοπόρα πλοία, συμπεριλαμβανομένων και των υπό παραγγελία. Ήδη επιχειρούν 10 πλοία μεταφοράς LNG και οκτώ μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax.