
Ο Όμιλος Σφακιανάκη μετά και την εξαιρετική πορεία της BYD για το 2024, με μεθοδική και αποτελεσματική δουλειά, γνωρίζοντας πώς να αναδεικνύει τις δυνατότητες των συνεργαζόμενων brands αυτοκινήτου, καταφέρνει να φέρει την Suzuki ένα βήμα πριν την κορυφή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Όπως αναφέρθηκε στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της Suzuki στην Ελλάδα, που έγινε με την παρουσία του Προέδρου & Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Σφακιανάκη, Σταύρου Π. Τάκη, του Director του Ομίλου Christian Τάκη, αλλά και στελεχών του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων, το 2024 η μάρκα κατέγραψε άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.
Ο Σταύρος Π. Τάκη, κηρύσσοντας από κοινού με τον Christian Τάκη, την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους, επισημαίνοντας τη συμβολή της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, τονίζοντας επιπλέον τη στροφή προς την εμπειρία του πελάτη, αποκαλύπτοντας ουσιαστικά τη στρατηγική του Ομίλου για αυτή την επιτυχία της Suzuki στην Ελλάδα.
Σημειώνεται ακόμη όπως ειπώθηκε στο συνέδριο, ότι οι στόχοι για το 2025 είναι ιδιαίτερα υψηλοί, καθώς ο Όμιλος Σφακιανάκη θα επιδιώξει περαιτέρω ανάπτυξη του brand στην Ελλάδα, ενώ το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου αναμένεται να προωθήσει δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, και το νέο e VITARA, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας.