financetrends.gr

Η Entersoft, κορυφαία εταιρεία λογισμικού για επιχειρήσεις, προβαίνει στην εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (60%) στην ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο του Customer Experience και Loyalty για τους κλάδους Λιανικής, Υπηρεσιών, Ενέργειας κ.α. Πρόκειται για συμφωνία που τείνει να ενισχύσει την παρουσία της Entersoft στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ψηφιακών λύσεων και της εμπειρίας πελατών (CustomerExperience- CX).

Η INTELIQUA, με το Eliqua.CX, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα που ενισχύει την αφοσίωση (Loyalty) των πελατών έχει καθιερωθεί ως ηγέτιδα στον τομέα εμπειρίας πελατών, οδηγώντας στην αύξηση των εσόδων μέσω της αξιοποίησης δεδομένων και τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Η Entersoft και η INTELIQUA έρχονται να συνδυάσουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία που καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων.

Ας σημειωθεί ότι η INTELIQUA αναμένεται να παρουσιάσει έσοδα της τάξης των 2,8 εκατομμυρίων ευρώ και EBITDA 0,4 εκ ευρώ. Γνωστές αλυσίδες λιανικής, όπως οι Marks & Spencer, Notos, HollandBarrett, HolmesPlace, FunkyBuddha, Intersport, GaleriedeBeaute, Γαλακτοπωλεία Στάμου κλπ. Συμπεριλαμβάνονται στο ευρύ πελατολόγιό της.

Ο Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO της Entersoft, επισημαίνει:

“Με χαρά καλωσορίζουμε την INTELIQUA στον Όμιλο της Entersoft. Με αυτήν την εξαγορά, ενισχύουμε τη στρατηγική μας στον τομέα της ψηφιακής καινοτομίας και της εμπειρίας πελατών, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία της INTELIQUA. Η συνέργεια των δύο εταιρειών θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ακόμη πιο εξελιγμένες λύσεις στους πελάτες μας, βοηθώντας τους να καινοτομήσουν και να ενισχύσουν την αφοσίωση (Loyalty) των πελατών τους.”

Ο Ευάγγελος Καραλής, CEO της INTELIQUA σημειώνει:

“Αυτή η στρατηγική συνεργασία με την Entersoft αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την INTELIQUA. Η κοινή μας πορεία θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας και να επεκτείνουμε τις λύσεις μας σε νέες αγορές. Με τη στήριξη της Entersoft, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία πρωτοποριακών λύσεων που ενισχύουν την εμπειρία πελατών και αυξάνουν την αφοσίωση (Loyalty) τους.”