financetrends.gr

Η αμερικανική εταιρεία Nike ισχυρίζεται ότι η διακόσμηση με ρίγες δεν σχετίζεται απαραίτητα με τη μάρκα στην οποία ανήκει, παρότι οι τρεις παράλληλες ρίγες είναι γνωστό εμπορικό σήμα της Adidas, το οποίο και προσπαθεί να προστατεύσει σε διάφορες δικαστικές αίθουσες σε όλο τον κόσμο.

Ωστόσο, το περιφερειακό δικαστήριο του Ντίσελντορφ είχε απαγορεύσει στην αμερικανική εταιρεία να χρησιμοποιεί δύο ή τρεις ρίγες σε πέντε από τα σχέδια παντελονιών της, όταν το 2022, η Adidas κατέθεσε αγωγή για παραβίαση εμπορικού σήματος.

Η Nike έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τις τρεις ρίγες σε τέσσερα μόνο από τα επίμαχα σχέδια παντελονιών της στη Γερμανία, σύμφωνα με τη δεύτερη ακροαματική διαδικασία έφεσης, στη δικαστική διαμάχη της αμερικανικής εταιρείας αθλητικών ειδών με τη μικρότερη αντίπαλό της, Adidas.

Ας σημειωθεί ακόμη ότι η γερμανική μάρκα πριν ένα χρόνο είχε ανακαλέσει τη νομική της κατάθεση κατά του κίτρινου λογότυπου με τις τρεις λωρίδες του Black Lives Matter, φοβούμενη μήπως η ένστασή της θεωρηθεί κριτική στην αντιρατσιστική οργάνωση.