financetrends.gr

Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της iMob, μιας αναδυόμενης εταιρείας ηλεκτρονικών, τέθηκε σε λειτουργία. Δημιουργήθηκε από τη Generation Y.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο κύριος στόχος της συνεργασίας μεταξύ της iMOB και της Generation Y ήταν η δημιουργία της αναγκαίας τεχνολογικής υποδομής για την υποστήριξη της επιχείρησης στην πορεία της ανάπτυξης. Το νέο διαδικτυακό κατάστημα B2C της iMob δημιουργήθηκε με εστίαση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας, προσφέροντας στους επισκέπτες και πελάτες της iMob μια εξαιρετικά εύχρηστη εμπειρία περιήγησης και μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, όπως smartphones, tablets, laptops κ.α.

Όπως αναφέρεται, το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει λειτουργικότητες και εργαλεία που συνεισφέρουν στην αύξηση του ποσοστού μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες και στη δημιουργία ενός ενιαίου και επικοινωνιακού περιβάλλοντος χρήστη. Αυτό στοχεύει όχι μόνο στην αύξηση των πωλήσεων, αλλά και στη διατήρηση της πελατειακής βάσης.

Η απρόσκοπτη ενσωμάτωση με συστήματα 3rd Party, όπως επίσης και η αυτοματοποίηση πολλών λειτουργιών του καταστήματος επιτρέπει στους διαχειριστές να ολοκληρώνουν καθημερινές εργασίες με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας κατά τη διάρκεια των αγορών τους. Επιπλέον, με τη χρήση εμπορικών εργαλείων AI, το νέο webstore παρέχει προηγμένες δυνατότητες εξατομίκευσης και προτάσεων αγορών.

Η εταιρεία iMob SA ιδρύθηκε το 2014 και αποτελεί έναν από τους κορυφαίους παίκτες στον χώρο της πώλησης κινητών συσκευών, υπολογιστών, tablet και αξεσουάρ. Με δύο φυσικά καταστήματα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία δραστηριοποιείται επιτυχώς στην αγορά.