
Η Novibet απέσπασε δύο κορυφαία βραβεία στην ετήσια τελετή, την Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2024, του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Οι ακόλουθες σημαντικές διακρίσεις επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της εταιρείας στη διαρκή βελτιστοποίηση στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών και της αξιοποίησης καινοτόμων τεχνολογιών:
● Καλύτερη Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρία του Πελάτη (Best Use of Artificial Intelligence in Customer Experience)
● Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Omni-Channel Customer Service)
Η διάκριση της Novibet στις δύο αυτές κατηγορίες αναδεικνύει τη συνεχή προσπάθειά της για παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στην πελατεία της, με την χρήση προηγμένων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και την ικανότητά της να συνδυάζει τα πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας για άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη των χρηστών της.
Η Αφροδίτη Πίνα, Director of Customer Operations της Novibet, επισημαίνει σχετικά: “Αυτή η διάκριση αποτελεί σαφή επιβεβαίωση της σταθερής μας δέσμευσης στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Με την τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο της καινοτομίας μας και ένα ευρύ φάσμα διαύλων επικοινωνίας, ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις ανάγκες τους. Πιστοί στο μότο μας “Innovation Driven, Human Focused”, εστιάζουμε στη δημιουργία εμπειριών που διασφαλίζουν εξατομικευμένη, άμεση και ουσιαστική υποστήριξη, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, αναπτύσσοντας τους ανθρώπους μας και αναβαθμίζοντας διαρκώς την αξία τους στην εταιρεία.”
Σημειώνεται ότι η Novibet, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή προσήλωσή της στην αναβάθμιση της εμπειρίας πελατών και την αξιοποίηση καινοτόμων ψηφιακών λύσεων, παραμένει η online gaming εταιρεία με τις περισσότερες βραβεύσεις μέχρι σήμερα από τον θεσμό, με 11 χρυσά και 5 ασημένια βραβεία.